Publicaties
Hieronder wordt de output van Project DOEN weergegeven.
Praktijkpublicaties
- Van Leeuwen, A., & Post, L. (2022). Nieuwe aanpak? Collega’s wijzen de weg. Didactief, januari 2022
- Blogpost op OnderzoekOnderwijs: “Docenten als ontwerpers van schoolvernieuwing: hoe pak je dat aan?”
- Artikel leraar24: “De ervaringen met learning analytics hebben mij kritischer gemaakt”
- Het verslag van het project op de website van het NRO
Artikelen in wetenschappelijke tijdschriften
- Van Leeuwen, A., Post, L. S., Lockhorst, D., Admiraal, W., & Kester, L. (2024). A Typology of Teachers’ Self-reported Use of Student Data from Computer-Based Assessment Programmes in Secondary Education. International Journal on Studies in Education, 6(3), 316-332. https://doi.org/10.46328/ijonse.208
- Post, L. S., Van Leeuwen, A., Lockhorst, D., Admiraal, W., & Kester, L. (2022). A blueprint for teacher design teams to create professional development interventions. International Journal on Studies in Education, 4(2), 88-106. https://doi.org/10.46328/ijonse.72